The Goal Hunter Campaign

Frequently Asked Questions

1. Where can I use this Reward Voucher?

Please refer to the respective Reward Voucher’s details and Terms & Conditions usage eligibility.

2. Is there a minimum spend for this Reward Voucher?

Please refer to the respective Reward Voucher’s details and Terms & Conditions for required minimum spend.

3. How many times can I claim this Reward Voucher in a month?

Please refer to the respective Reward Voucher’s Terms & Conditions for claim limit per user.

4. Why can’t I claim this Reward Voucher, even though I have an eligible reward to claim?

You have either reached the redemption limit of the selected Reward Voucher (please refer to the respective vouchers’ T&C), or the Reward Voucher has been fully redeemed by participating users (please refer to The Goal Hunter’s T&C).

5. If I change my mind once I claimed this Reward Voucher, can I un-claim it and choose a different one?

No, claimed Reward Vouchers are non-reversible.

6. Why is my Reward Voucher still appearing under ‘Active’ tab in ‘Vouchers’, even after I have redeemed it?

This usually happens with Promo Code/ Voucher Code/ Discount Vouchers. Promo Code/ Voucher Code/ Discount Voucher utilisation on merchant’s platform (website/ app), will not be tracked via Touch ‘n Go eWallet, and hence the voucher will remain under ‘Active’ tab in users’ ‘Vouchers’ even after the Promo Code/ Voucher Code/ Discount Vouchers has been used.

7. What is the validity of the Reward Voucher(s) I have claimed?

Please refer to the respective Reward Voucher’s details and Terms & Conditions for voucher validity.

 

Soalan Lazim

1. Di manakah boleh saya menggunakan ‘Reward Voucher’ ini?

Sila rujuk kepada maklumat dan terma & syarat ‘Reward Voucher’ yang sedia ada.

2. Adakah ‘Reward Voucher’ memerlukan sebarang perbelanjaan minimum?

Sila rujuk kepada maklumat dan terma & syarat ‘Reward Voucher’ yang sedia ada untuk belanja minimum yang diwajibkan.

3. Berapa kali boleh saya menebus ‘Reward Voucher’ ini? 

Sila rujuk kepada terma & syarat ‘Reward Voucher’ yang sedia ada untuk had penebusan baucar masing-masing.

4. Kenapa saya tidak boleh menebus ‘Reward Voucher’ ini walaupun saya mempunyai ‘Reward’? 

Anda mungkin telah mencapai had penebusan ‘Reward Voucher’ tersebut untuk setiap pengguna (sila rujuk kepada terma & syarat baucar tersebut), ataupun ‘Reward Voucher’ tersebut telah ditebus sepenuhnya (sila rujuk kepada terma & syarat ‘The Goal Hunter’).

5. Jika saya menukar fikiran tentang ‘Reward Voucher’ yang telah saya tebus, bolehkah saya memulangkannya dan memilih ‘Reward Voucher’ yang lain? 

Tidak, ‘Reward Voucher’ yang telah ditebus tidak boleh dipulangkan balik. Setelah anda telah menebus ‘Reward Voucher’ tersebut, anda tidak boleh berpatah balik dan memilih ‘Reward Voucher’ yang lain.

6. Mengapakah ‘Reward Voucher’ saya masih berada di tab ‘Active’ dalam ‘Vouchers’ saya walaupun saya telahpun menebus guna ‘Reward Voucher’ tersebut?

Ini biasanya terjadi pada 'Reward Voucher’ jenis Kod Boucher/ Kod Promo/ Diskaun Boucer. Kegunaan Kod Boucher/ Kod Promo/ Diskaun Boucer di platform rakan niaga (aplikasi/ laman web) tidak akan dikesan oleh Touch ‘n Go eWallet, oleh itu Kod Boucher/ Kod Promo/ Diskaun Boucer masih berada di tab ‘Active’ dalam ‘Vouchers’ selepas ditebus guna.

7. Apakah tempoh sah ‘Reward Voucher’ yang telah saya tebus?

Sila rujuk kepada maklumat dan terma & syarat ‘Reward Voucher’ yang sedia ada untuk boucher tempoh sah.