What is a Reload PIN Voucher?
Users who have redeemed the Reload PIN Voucher using their points are eligible to use the reload PIN to reload their TNG eWallet.
What is the duration of this promotion?
The Validity Period is as stated in the Reload PIN Voucher that has been redeemed.
Who is eligible for this promotion?
Users who have redeemed the Reload PIN Vouchers using their points and have met all the criteria specified on the Reload PIN Vouchers are eligible.
Are there any capping/limitations to this promotion?
Each user can only purchase 1 Reload PIN Voucher a day. Each Reload PIN Voucher is limited to ONE (1) time only. Any unused Reload PIN Vouchers will cease at the expiration of the voucher validity.
Who should I contact if the promotion does not work as expected?
If you encounter any issues related to Reload Pin Vouchers, such as reload amounts not being reflected, please contact us at the following: webform: https://tngd.my/careline-webform / careline: +603-5022 3888 (Mon-Sun, 7:00am – 10:00pm)
Apakah itu Baucar PIN Tambah Nilai?
Pengguna yang telah menebus Baucar PIN Tambah Nilai menggunakan mata ganjaran akan layak untuk menggunakan PIN tambah nilai tersebut untuk baki TNG eWallet mereka.
Apakah tempoh promosi ini?
Tempoh penggunaan adalah seperti ternyata di Baucar PIN Tambah Nilai yang ditebus.
Siapakah yang layak menikmati promosi ini?
Pengguna yang menebus Baucar PIN Tambah Nilai dengan mata ganjaran dan memenuhi semua kriteria yang ternyata akan layak mendapat promosi ini.
Adakah terdapat sebarang had/pembatasan bagi promosi ini?
Setiap pengguna hanya boleh membeli SATU (1) Baucar PIN Tambah Nilai sehari. Setiap Baucar PIN Tambah Nilai hanya boleh digunakan sebanyak SATU (1) kali sahaja. Sebarang Baucar PIN Tambah Nilai yang tidak digunakan akan luput pada akhir tempoh penggunaan.
Siapakah yang saya perlu hubungi sekiranya terdapat kesulitan berkenaan Baucar PIN Tambah Nilai?
Jika anda menghadapi sebarang isu berkaitan dengan Baucar PIN Tambah Nilai seperti jumlah tambah nilai tidak ditunjukkan di TNG eWallet anda, sila hubungi kami di: borang web: https://tngd.my/careline-webform / talian Khidmat Pelanggan: +603-5022 3888 (Isnin-Ahad, 7:00am – 10:00pm)