Frequently Asked Questions
1. What does this PayDirect RM0.50 Cashback Voucher offer?
Get Three (3) times RM0.50 cashback when you make PayDirect transaction.
2. What is the validity of the cashback voucher received?
The campaign is limited to the first 15,000 redemptions and the cashback voucher is valid for 7 days once it’s issued. The voucher will cease once it fully redeemed or expired, whichever is earlier.
3. How do I get the cashback voucher?
Only selected users will get the voucher directly to their eWallet account.
4. When will I receive the cashback after utilising the cashback voucher?
The cashback will be credited to the respective Touch ‘n Go eWallet directly after meeting the cashback voucher-eligible transactions.
5. Where can I spend the cashback voucher?
The cashback voucher is only applicable for selected highways and parking locations only.
For complete list of highways, please refer here.
For complete list of parking locations, please refer here.
6. I did not receive my cashback, what can I do?
Please reach out to our careline at https://tngd.my/careline-webform or +603-5022 3888 with all relevant information and screenshot.
Soalan Lazim
1. Apakah yang ditawarkan oleh Baucar Pulangan Tunai PayDirect RM0.50 ini?
Tiga (3) kali RM0.50 pulangan tunai apabila anda melakukan transaksi PayDirect.
2. Apakah tempoh tamat baucar pulangan tunai yang diterima?
Kempen ini terhad kepada 15,000 penebusan terawal dan tempoh tamat baucar pulangan tunai adalah 7 hari setelah ia dikeluarkan. Baucar akan dihentikan apabila ia ditebus sepenuhnya atau tamat tempoh, yang mana lebih awal.
3. Bagaimanakah cara saya mendapatkan baucar pulangan tunai?
Baucar akan dimasukkan ke dalam akaun eWallet pengguna yang terpilih sahaja.
4. Bilakah saya akan menerima pulangan tunai selepas menggunakan baucar pulangan tunai?
Pulangan tunai akan terus dikreditkan ke Touch 'n Go eWallet masing-masing selepas memenuhi transaksi yang layak untuk baucar pulangan tunai.
5. Dimanakah saya boleh menggunakan baucar pulangan tunai tersebut?
Baucar pulangan tunai ini hanya sah untuk lebuh raya dan lokasi tempat letak kereta terpilih sahaja.
Sila rujuk di sini untuk senarai lengkap lebuh raya terpilih.
Sila rujuk di sini untuk senarai lengkap lokasi tempat letak kereta terpilih.
6. Saya tidak menerima pulangan tunai, apakah yang boleh saya lakukan?
Sila hubungi talian penjagaan kami di https://tngd.my/careline-webform atau +603-5022 3888 dengan semua maklumat dan tangkapan skrin yang berkaitan.