Voucher type | Applicable transaction | Voucher cashback value | Minimum spend to utilize voucher | Validity |
Prepaid | Voucher applicable for local prepaid reload via Touch ‘n Go eWallet App only.
Available for local prepaid top-up for selected operators (Hotlink, Digi, U Mobile, Xpax, Yes, Tune Talk, XOX, RedONE, HelloSIM)
| RM6.00 | RM30.00 | 7 days |
RM5 FOR RM100 VOUCHER PACK
Frequently Asked Questions
Q1 Where can I use this Reward Voucher?
A1 The Cashback Voucher can be used within Touch ‘n Go eWallet Prepaid application for local selected operators only. Please refer to the respective Reward Voucher’s details and Terms & Condition for more usage eligibility.
Q2 What are the operators participating?
A2 The participating operators are Hotlink, Digi, U Mobile, Xpax, Yes, Tune Talk, XOX, RedONE and HelloSIM only.
Q3 What is the validity of the Voucher received?
A3 The voucher is valid for 7 days upon successful transaction of purchasing the RM5 for RM100 Voucher Pack. Unused Voucher will expire after 7 days of receiving the voucher.
Q4 What is the minimum spend to utilize the voucher?
A4 The minimum spend to utilize the RM6 Cashback Voucher will be RM30.
Q5 How do I utilise the Voucher?
A5 The Cashback Voucher will be utilized automatically in an eligible transaction where users reach the minimum spend requirement.
Q6 Can I use more than one (1) Voucher per transaction?
A6 No. Only ONE (1) Cashback Voucher can be used in a single transaction at a time and may not be used in conjunction with other campaigns and/or promotions by TNGD.
Q7 Will I be eligible for the Cashback if I combine receipts or spilt transactions to reach the minimum spend requirement?
A7 No. Combined receipts or split transactions are strictly not accepted. You will only be eligible for the Cashback voucher when you make an eligible purchase in one(1) single transaction.
Q8 I have more than one voucher that can be utilised for my transaction. Which voucher will be utilised?
A8 The Vouchers received from RM5 for RM100 Voucher Pack will always be prioritised for use first, if users have other voucher(s) that can be applied for the particular transaction.
Q9 When and how will I know if I have got the cashback after utilising the Voucher?
A9 The cashback will be credited into user’s Touch ‘n Go eWallet account immediately upon successful transaction. You will get a notification when the cashback is successfully credited. If the notification is missing, please check your ‘Transaction History’ from your home screen.
Q10 Can I change or transfer my Vouchers?
A10 No. These Vouchers received are non-transferable, non-refundable and cannot be exchanged for cash.
Q11 I made an eligible purchase but I don’t want to use the vouchers, can I unclaim the cashback voucher?
A11 No. The Cashback Vouchers claimed are non-reversible. Once claimed, you may not unclaim the voucher and choose a different one.
Please visit Touch ‘n Go eWallet app for more information or inquiries.
Soalan Lazim
S1 Di manakah boleh saya menggunakan ‘Cashback Voucher’ ini?
J1 Baucar Pulangan Tunai ini boleh digunakan dalam aplikasi Touch 'n Go eWallet Prepaid sahaja. Hanya tersedia untuk penambahan nilai prabayar tempatan bagi operator yang terpilih sahaja. Operator-operator yang terlibat termasuk Hotlink, Digi, U Mobile, Xpax, Yes, Tune Talk, XOX, RedONE, dan HelloSIM sahaja. Sila rujuk kepada maklumat dan terma & syarat ‘Cashback Voucher’ yang sedia ada.
S2 Apakah tempoh sah Baucar?
J2 Baucar adalah sah selama 7 hari setelah transaksi pembelian ‘RM5 FOR RM100 Voucher Pack’berjaya dilakukan . Baucar yang tidak digunakan akan luput pada akhir tempoh 30 hari menerima baucar tersebut.
S3 Apakah perbelanjaan minima untuk menggunakan Baucar-baucar ini dan di manakah boleh saya menggunakan mereka?
J3 Perbelanjaan minimum RM30 diperlukan untuk keterpakaian Baucar Pulangan Tunai RM6 ini.
S4 Bagaimanakah saya boleh mengguna Baucar-baucar ini?
J4 Baucar Pulangan Tunai yang ditebus akan digunapakai dalam transaksi secara automatik sekiranya memenuhi kriteria kegunaan baucar tersebut.
S5 Bolehkah saya menggunakan lebih daripada satu (1) Baucar untuk satu transaksi?
J5 Tidak. SATU (1) Baucar sahaja boleh digunakan dalam satu transaksi pada satu-satu masa dan tidak boleh digunakan bersama tawaran promosi dan/atau kempen yang lain daripada TNGD.
S6 jika tidak mencapai keperluan perbelanjaan minimum, boleh atau tidak menggabungkan resit atau memisahkan transaksi untuk mencapai keperluan perbelanjaan minimum?
J6 Tidak. Pengguna tidak dibenarkan untuk menggabungkan resit atau mengasingkan transaksi.
S7 Saya memiliki lebih dari satu baucar yang boleh digunapakai dalam suatu transaksi. Baucar manakah yang akan digunapakai?
J7 Baucar yang diterima dari RM5 For RM100 Voucher Pack akan digunapakai terlebih dahulu, jika pengguna memiliki baucar lain yang juga boleh digunakan dalam sesuatu transaksi
S8 Bilakah dan bagaimanakah saya tahu apabila saya telah dapat pulangan tunai selepas menggunakan Baucar (untuk baucar pulangan tunai)?
J8 Pulangan tunai akan dikreditkan terus ke Touch ‘n Go eWallet pengguna selepas transaksi berjaya dilakukan. Anda akan menerima notifikasi apabila pulangan tunai telah berjaya dikreditkan. Jika anda terlepas notifikasinya, anda boleh semak dalam “Transaction History” di halaman utama anda.
S9 Bolehkah saya tukar atau pindah milik Baucar-baucar yang diterima?
J9 Tidak. Baucar yang diterima tidak boleh ditukar milik, ditukar dengan wang tunai, dan tidak sah untuk pemulangan balik.
S10 Saya telah membuat pembelian yang layak, tetapi saya tidak mahu menggunakan baucar-baucar tersebut. Adakah saya boleh membatalkan klaim baucar pulangan tunai?
A10 Tidak. baucar pulangan tunai yang telah dituntut tidak boleh dibatalkan. Setelah dituntut, anda tidak dapat membatalkan tuntutan baucar dan memilih baucar yang berbeza.