Frequently Asked Questions

Q1. What is this campaign about? The Campaign is for Touch ‘n Go eWallet users who are the winners fromPoket Mesra : Get Insured & stand to win up to RM600 e-Mas Gold Campaign and receive the e-Mas cashback voucher in Touch ‘n Go “My Rewards” tab under GOrewards page during the Campaign Period.

Q2. What is the duration of the campaign?The Campaign begins on 1 August 2024 to 15 December 2024, both dates inclusive.

Q3. Is there any validity period for the cashback voucher?Yes. The cashback voucher is only valid between 1 August 2024 to 15 December 2024. Any unused Cashback Voucher thereafter will expire. 

Q4. How should I redeem my prize? Campaign Winners are required to buy a minimum amount of voucher value in Touch ‘n Go e-Mas page to enjoy the cashback. For example, if the e-Mas cashback voucher worth RM50, winners are required to buy a minimum of RM50 in one (1) transaction to get the RM50 cashback from the voucher. 

Q5. Will my cashback reward be credited into my account instantly?The Cashback shall be credited to the User’s respective Touch ‘n Go eWallet account instantly after successful purchase of gold via e-Mas in Touch ‘n Go eWallet page. User will be notified via push notification. 

Q6. I am one of the Grand Prize winners and I received RM600 e-Mas cashback voucher. Can I buy the e-Mas separately with RM100 per transaction, and perform 6 transactions? Unfortunately no. You have to buy a minimum amount of your voucher value in one (1) transaction to get the cashback from the voucher. For example, if the e-Mas cashback voucher worth RM600, you are required to buy a minimum of RM600 in one (1) transaction to get RM600 cashback from the voucher. 

Q7. Where should I utilize my voucher / buy the gold from? You can utilize your voucher or buy it from Touch ‘n Go e-Mas platform. You can refer to “Investment” and look for “eMas”. 

Q8. Who can I contact if I did not receive the cashback?You may reach out to TNG Digital by calling +603-5022 3888 (Mon-Sun 7.00am – 10.00pm) or write to us at https://tngd.my/careline-webform

Pemenuhan Baucar Kempen Poket Mesra : Dapatkan Insurans & anda berpeluang memenangi e-Mas

Soalan Lazim

S1. Apakah tawaran kempen ini? Kempen ini terbuka kepada pemenang dariKempen Poket Mesra : Dapatkan Insurans & anda berpeluang memenangi e-Mas (“Pemenang”)dan menerima baucar pulangan tunai e-Mas di tab Touch ‘n Go “My Rewards”, dalam halaman “GOrewards” dalam Tempoh Kempen.   

S2. Berapa lamakah tempoh kempen?Kempen bermula pada 1 Ogos 2024 hingga 15 Disember 2024, termasuk kedua-dua tarikh yang dinyatakan.

S3. Apakah tempoh sah baucar pulangan tunai?Tempoh sah baucar pulangan tunai adalah dari 1 Ogos 2024 hingga 15 Disember 2024. Sebarang baucar pulangan tunai yang tidak digunakan selepas itu akan tamat tempoh.

S4. Bagaimana cara untuk saya menebus hadiah saya?Pemenang Kempen perlu membeli nilai baucar minimum di halaman e-Mas dalam aplikasi Touch ‘n Go untuk menikmati pulangan tunai. Sebagai contoh, jika baucar pulangan tunai e-Mas bernilai RM50, pemenang perlu membeli minimum RM50 dalam satu (1) transaksi untuk mendapatkan pulangan tunai RM50 daripada baucar tersebut.

S5. Adakah ganjaran pulangan tunai saya akan dikreditkan ke dalam akaun saya serta-merta?Pulangan tunai akan dikreditkan ke akaun eWallet Touch 'n Go pengguna secara serta-merta selepas pembelian emas yang berjaya melalui e-Mas di halaman eWallet Touch 'n Go. Pengguna akan diberitahu melalui notifikasi.

S6. Saya merupakan salah satu pemenang Grand Prize and mendapat baucar pulangan tunai e-Mas bernilai RM600. Bolehkan saya membeli e-Mas secara berasingan dengan RM100 setiap transaksi, dan melakukan 6 transaksi? Tidak. Anda perlu membeli nilai baucar minimum di halaman e-Mas dalam aplikasi Touch ‘n Go untuk menikmati pulangan tunai. Sebagai contoh, jika baucar pulangan tunai e-Mas bernilai RM600, pemenang perlu membeli minimum RM600 dalam satu (1) transaksi untuk mendapatkan pulangan tunai RM600 daripada baucar tersebut.

S7. Di manakah boleh saya gunakan baucar ini / membeli e-Mas? Anda boleh menggunakan baucar anda atau membeli dari platform Touch ‘n Go e-Mas. Anda boleh merujuk kepada “Pelaburan” dan mencari “e-Mas”.

S8. Siapakah yang boleh saya hubungi jika saya tidak menerima pulangan tunai? Anda boleh menghubungi TNG Digital dengan menelefon +603-5022 3888 (Isnin-Ahad 7.00 pagi – 10.00 malam) atau menulis kepada kami di https://tngd.my/careline-webform