Transfer eWallet Credit - 3 Days Cashback Special Campaign

Frequently Asked Questions

  1. What is Transfer eWallet Credit - 3 Days Cashback Special Campaign?

In Transfer eWallet Credit - 3 Days Cashback Special Campaign, selected users who transfer a minimum of RM10 eWallet credits to your friends or families and get random cashback, worth up to RM100.

  1. What is the duration of Transfer- 3 Days Cashback Special Campaign?

The Campaign is valid from 20 December 2021 till 22 December 2021 or the first 200,000 transfer transactions. The campaign will cease once the random cashbacks have been fully redeemed or at the expiration of the campaign period, whichever is earlier.

  1. Who is eligible to participate in the campaign?

Selected Touch ‘n Go eWallet users with a valid mobile number.

  1. How many times can I be entitled for the random cashback?
    Limited to ONE (1) random cashback throughout the campaign period.

  2. When will I receive the random cashback?
    The random cashback amount will be credited into user’s Touch ‘n Go eWallet automatically after the eligible transfer transaction.

  3. If I receive eWallet credits from my friend, will I be entitled for the random cashback?
    No you will not receive the cashback. Only selected users who transfer a minimum of RM10 eWallet credits to your friends or families and get random cashback, worth up to RM100.



Pindahan Kredit eWallet - Kempen Khas 3 Hari Pulangan Tunai

Soalan Lazim

 

  1. Apakah itu Transfer eWallet Credit - Kempen Khas 3 Hari Pulangan Tunai?

Dalam Pindahan Kredit eWallet - Kempen Khas Pulangan Tunai 3 Hari, pengguna terpilih yang memindahkan kredit eWallet minimum RM10 kepada rakan atau keluarga akan berpeluang mendapatkan pulangan tunai secara rawak sehingga RM100.


  1. Apakah tempoh Kempen Khas 3 Hari Pulangan Tunai ?

Kempen ini sah daripada 20 Disember 2021 sehingga 22 Disember 2021 atau 200,000 transaksi pindahan pertama. Kempen ini akan dihentikan sebaik sahaja pulangan tunai rawak telah ditebus sepenuhnya atau pada tamat tempoh kempen, yang mana lebih awal.


  1. Siapakah yang layak untuk menyertai kempen ini?

Pengguna Touch 'n Go eWallet terpilih dengan nombor telefon bimbit yang sah.

 

  1. Berapa kali saya layak untuk pulangan tunai secara rawak?

Terhad kepada SATU (1) pulangan tunai secara rawak sepanjang tempoh kempen.


  1. Bilakah saya akan menerima pulangan tunai rawak?

Jumlah pulangan tunai rawak akan dikreditkan ke dalam Touch 'n Go eWallet pengguna secara automatik selepas transaksi pindahan yang layak.


  1. Jika saya menerima kredit eWallet daripada rakan saya, adakah saya layak untuk pulangan tunai rawak?

Tidak, anda tidak akan menerima pulangan tunai. Hanya pengguna terpilih yang memindahkan sekurang-kurangnya RM10 kredit eWallet kepada rakan atau keluarga berpeluang mendapatkan pulangan tunai secara rawak sehingga RM100.